Lite kaffe!

Första svängen för detta året är avklarad i Fontins milenspår. Det gick skrämmande lätt faktiskt. Skönt att man kan få känna så någon gång. Det jobbiga är ju bara att det kommer bli lika jävligt nästa gång som det brukar vara. Men men... man får väl glädjas över det lilla! Hällde i mig lite kaffe på stört när jag kom hem för att inte riskera att ramla ihop och somna i duschen, hade ju kunnat bli hemskt dramatiskt. Det gjorde även att jag hade lite energi över till plugg. Så en del plugg har jag fått överstökat. Tyvärr är det alldeles för lite för att det ska kännas okej. Men jag har bara mig själv att skylla för det! Tänk att lite kaffe kan göra att man orkar ett par extra timmar!

Semifinal i Eurovision song contest idag. Känner mig måttligt intresserad om jag ska vara ärlig. Men jag håller en tumme för Marlena såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback