Värmdö



Vaknade imorse av att solens strålar letade sig in i takfönstrerna i Huddinge. Somnade om igen och vaknade när pappa kallade för frukost. Åt frukost medan pappsen satt och klinkade på sin gitarr och sjöng. Älska. Sedan bar det av ut mot Värmdö och havet. Nu har jag spenderat ett par timmar i solen med diverse tidningar och en filt. För trots den underbara solen så är det ett par grader kallar här i sthlm, dessutom ytterligare något kallare här vid kusten. Men vem klagar när solen lyser? Efter att ha suttit i solen några timmar begav jag mig ut på en timmes promenad längst grusvägarna med min ipod. Underbara, underbara Värmdö. Mycket barndomsminnen väcks till liv och frambringar mycket känslor!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback