Vi avslutar maj.



Till döden skiljer oss åt! En bild säger mer än tusen ord har jag hört. Och det är sanning! Den här helgen har vi bara älskat livet och som jag har trivts. Visst, vi kanske lever i en värld som inte är helt uppriktig, som inte är helt verklig, en värld som denna helgen har varit för bra för att vara sann. Det känns så, väldigt mycket också. Men vi behöver det, det gör vi och vi är värda det.

Mer eller mindre hela helgen har jag spenderat ihop med och hos Malin. I fredags styrde vi stegen till trädgårn där vi dansade till fötterna värkte så mycket att vi tog första bästa taxi hem, men då var det tydligen redan ljust ut så vi höll i ett bra tag. Gårdagen startade med frukost på en parkbänk i solen. Sedan tog vi oss till IKEA, handlade lite och åt lite mat. Sedan var det bara full fart hem och full fart tillbaka in till stan för att käka lite ost och kex och börja tagga om för ännu en lyckad kväll. Eftersom att vi inte uppfyllde kraven för att komma in på parklane drog vi ut packet och hamnade efter ett antal stopp på vägen längst avenyn på Bryggeriet. Sedan efterfest tydligen. Somnade tillslut efter ännu en lyckad kväll och tog en taxi hem tidigt imorse för att kunna spendera dagen i bikini på herrgårdsvägen.

Älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: Björkner

Du lägger verkligen ut snälla bilder på Pettis... ;)kul att höra att ni haft en bra helg .. kram

2009-06-01 @ 09:50:35
Postat av: Jonna

Haha, håller med Carro, Pettson är i sitt esse, =)

2009-06-01 @ 09:51:30
Postat av: Jag

Haha, men den är ju inte speciellt fin på mig heller. Men det är väl såhär vi ser ut!

2009-06-01 @ 16:29:19
Postat av: Sofie

Klämmer ihop tuttarna lite ja :) Haha. Ni söta som socker, alltid! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback