3+3=6



Sex poäng i helgen. Dem tre första var extremt viktiga tabellmässigt och självförtroendemässigt. Vi har haft det tufft på bortaplan. Vi har haft en höst som har präglats av bortamatcher. Vi åker till Kumla, ligger under med 3-1, rycker upp oss rejält och vinner. Mycket viktigt! Jag är stolt över varenda brud i laget. Det är så roligt att vinna. Skönt att vi lyckas stå som segrare efter en jämn och tuff match. Kul att möta ett lag som spelar en taktisk innebandy med!

B-lagsmatchen idag handlade mer om prestige. Sportlife stod för motståndet och ett derby är alltid ett derby. Extra roligt att vinna. Sen att vi gör två i öppen kasse det är en världslig sak. Jag kan ju inte påstå att jag biljerade på plan! Sega ben och lite känningar efter gårdagen. Men en vinst är alltid en vinst.


Kommentarer
Postat av: soffs

Känningar, jo tack. Jag hör dig!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback