Hejdå, eller?



Nu är det dags att börja runda av den här dagen. Jag är en hårt arbetande kvinna. Ritar ritningar, fixar skyltar till trappungångar så att kunderna hittar oss, beställer grejer, mailar och ringer trevliga prickar som kan langa fram grejer till våra projekt. Har gjort lite annat jobb med. Kul att få vara lite viktigt någongång. Har hunnit med en snabbisfika med Mattson med innan hon skulle rusa på träning. Mysig tjej. Himla mysig tjej faktiskt. Henne gillar jag mycket.

Det mest spännande denna dag ska bli att ta pendel till stuvsta. Hejkomochhjälpmigjagkommerattförsvinnapåvägen. Kommer jag inte hem till Göteborg imorgon så vet ni att jag är någonstans mitt emellan Slussen och Huddinge. Typ. Jag säger hejdå och hoppas på att jag hittar fram till Huddinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback