Hur roligt det är att åka tåg?

Jo, men nu ska ni få höra hur roligt jag tycker att det är att åka tåg. Och eftersom att min pappa vet hur roligt jag tycker att det är så åker jag idag regionaltåg hem från Stockholm. Fem timmar på ett tåg, nej men jag har ju ändå inget bättre för mig. Förutom att det tar lång tid så är ju sätena otroligt sköna. Jag vet att ni vid det här laget är hemskt avundsjuka och därför måste jag också skryta med att jag inte har någon el, så att min dator kan vara på 40 min av fem timmar. Resten av dem fem timmarna kommer att bli extremt underhållande. X2000 är min räddning!

Men en sak som är lite rolig är att jag har en söt liten gubbe framför mig som ler och skrattar om vartannat samt. springer till restaurangvagnen en gång i kvarten. HAN måste älska att åka SJs regionaltåg från Stockholm till Göteborg. Ja men fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback