Jag och min mysse



Jag och min pälsiga mössa sitter typ ihop nu för tiden.
Jag gillar den och många andra gillar den. Det är kul.

Nu sitter jag på tåget påväg hem.
Känns inte helt okej att killen snett framför sitter och kalvar.
Men vad gör man liksom? Jag håller tummarna för att han bara är åksjuk.
Magsjuka hade nämnligen inte vart så lägligt nu.
För det första en bortamatch mot Kumla imorgon och en lång bussresa.
Då är jag gärna inte magsjuk. Dessutom är det väldigt mycket med jobbet nu.
Jag har inte råd att typ ligga hemma och spy liksom. NEJ.

Ikväll ska jag mysa med min syster tror jag.
Saknar henne så fort jag är borta. Hur ska detta gå?
My love of life!


Kommentarer
Postat av: soffs

Mysse? Kollat lite mycket Emil kan jag tycka. Du kan ju inte gå och bli småländska ;)

Postat av: Simonsson

Hej tjejen, fan vad kul å läsa att det går så bra för dig=) Det gör mig glad!! Ville mest säga hej..ta hand om dig=)Kram

2009-11-14 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback