Living in the dream!



Jag tänker tillbaka på min tid som blond
och inser att det är en hel del som har förändrats sedan jag var blond. 
Även om det inte var speciellt längesen.
Men mitt läge har förändrats fort. Till det positiva faktiskt.
Det känns fantastiskt bra. Living in the dream. Lite den.
Jag bara undrar när jag ska vakna och inse att jag bara drömt allting. 

Min nya telefon fick mig nästan att kasta mig upp imorse när
Sandra skickade sms. Hur byter man meddelandesignal liksom?
Lär mig. Tack!
Lite för mycket teknik för mig. Hur svarar man när någon ringer?
Värdelöst. Men det blir nog bra när jag lär mig!
Man kan ju nästan tro att jag är blond.

Vi välkommnar sandra till brunettfamiljen.
Mycket läkert! Kanske var frisör jag skulle vara?
Är man projektledarassistent ska man ju kunna allt!
Typ slinga hår.

Förövrigt är jag ledig idag.
Har bakat scones och druckit massa kaffe.
Ska åka till gymmet och göra lite nytta snart.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja den signalen va inte och leka med =)

Tack för hjälpen, är super nöjd =)

2009-11-04 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback