Next Ljungkile



Nu är jag återigen påväg... I bil. Denna gång mot Ljungkile, med stopp i Göteborg. Lugn är bra för själen har jag hört. Men lugnt får jag ta det i ett annat liv, typ. Har inte riktigt tid med det nu! Full rulle på kontoret i Halmstad hela dagen. Men jag har en fin känsla i kroppen. Ett trött och tungt huvud, men vad gör väl det? Fredag, påväg mot konferens, vinprovning och en natt på hotell.

Imorgon ska jag äntligen få sova ut på morgonen innan det bär av till mitt KÄRA Göteborg igen. Det är match på schemat. Jag är tokigt laddad, fast inte överladdad. Nej återigen, jag har en bra känsla i hela mig. Försök knäck mig nu! Det går inte


Kommentarer
Postat av: soffs

Det är en superviktig grej jag måste säga, eller igentligen inte. Men du måste veta allt. Jag kan inte veta det här om inte du vet det om du förstår vad jag menar.. Vi tar det imorgon! Miss u like crazy.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback