Vad gör jag?

Det är många som undrar vad det egentligen är jag gör.Projektledarassistent är ju egentligen ganska stort.
Jag jobbar för ett företag som projektleder byggprojekt för olika butiker, hotell och resturanger. Detta innebär att jag hjälper projektledarna i företaget att hinna med sånt som dem inte hinner med. Detta kan vara allt ifrån att gå och hämta ett paket på posten till att beställa grejer som ska användas i en butik. Två dagar i veckan jobbar jag i Stockholm. Övriga dagar sitter jag hemma och försöker arbeta med sådant som jag kan göra på distans. I framtiden hoppas jag att jag ska kunna ha mina egna projekt. Men det finns mycket att lära. Det är också det som gör det så roligt. Man har mycket kontakt med olika människor, många bollar i luften och man lär sig nått nytt varje dag. Det gäller att kunna lite utav varje. Här kan ni se närmare vad vi håller på med -->
http://www.ksprojekt.se/

Hoppas att ni är lite mer införstådda i vad jag gör nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback