Huvudstaden i regn

"Det är fint väder här, eller ja det regnar inte iaf!" Nä Malin Pettersson jag såg det! Hmm. Att man sedan kan, utan förvarning, springa på varandra på Åhlens City i Sveriges huvudstad förklarar vilket litet land vi bor i. Sjukt!

Annars har vi spenderat dagen på ett flyg, på Åhlens, på ett kafé och i soffan. Nu har precis körslaget slutat och jag har tagit mig en dusch. Om jag inte var kär i Idolola innan dagens omgång av körslaget så är jag det deffinitivt nu. Eller i Fernando Torres som var på en stor bild aftonbladet. Fina killar.  

Imorgon är det match. Södertälje, Nykvarn kallar på oss. Dags att ta med tre pinnar hem till Göteborg! Det skulle kännas aningen lättare att kliva upp ur sängen på måndag klockan sex om vi har vunnit. Med tanke på att vi lär anlända till Göteborg väldigt sent på söndag, eller rättare sagt tidigt på måndag så är allt som kan underlätta måndagens uppgång värt att kämpa för. Go surte! 

Kommentarer
Postat av: Pettson

Ska jag vara ärlig, så var det faktiskt inget regn när vi kom upp, utan då sken solen.. men sen råkade ni visst ta med regnet :(

2009-10-07 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback