Lite Lite!

Det har blivit lite lite här det senaste. Men det mina vänner, blir det snart ändring på. För under tiden som det har varit lite här så har det smidits planer. Förutom att det har spelats innebandy, spenderats tid med nära och kära och jobbats då förstås. På torsdag kliver jag på ett tåg till Sthlm och inleder en tid av pendlande. Jag ska nämnligen åka upp med tåg på torsdag morgon, jobba hela dagen, sova hos min far, jobba hela fredagen och sedan sätta mig på ett tåg hem igen på fredag eftermiddag. Och sådär ska jag hålla på ett tag framöver. Det mina kära, gör jag för att jag vill spela innebandy i Surte IS och för att jag inte klarar av att lämna allt fint som finns i mitt älskade Göteborg. Sedan får vi se hur det går, sköter jag mina kort så kommer jag kanske att kunna jobba härifrån minst en dag i veckan också. Vilket innebär fast jobb tre dagar i veckan. Flytt time på den kanske? Okej, en sak i taget.

Mitt i allt annat ringer en liten tös som finns väldigt nära mitten av mitt hjärta och är nojig över en kille som råkar vara en av mina närmaste killkompisar. Jag sken som en sol, löste numret och bara njöt av att dem två funnit varandra! =)

Sedan spenderade jag några timmar på SPA igår. En present som jag fick av mina lagkamrater när jag fyllde 20. Detta kommer jag göra om inom kort, helt klart! Det var helt fantastiskt underbart!

Sen har det hänt lite andra saker, men jag hinner inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback