Upprörd.

Jag känner att detta inte är okej. Ett återkommande problem och det måste finnas en lösning på det. Inför varje säsong pratar vi om torsdagsträningssyndromet. Alla är borta av olika anledningar. Vi säger att vi ska skärpa oss, att det ska bli bätte och att vi vill ha det schemalagt. Vad händer? Nada. Hur ska vi orka spela innebandy i tre perioder om vi inte tränar ordentligt? Suck. Jag är lite upprörd, ska lugna mig nu. Om vi inte tränar ordentligt gör vi oss själva en otjänst och det ger heller inte några bra förutsättningar för att lyckas i serien. Jag tror på oss och jag vill köra. Kom igen nu tjejer. Alla ska med, det vet vi, även på torsdagar!

Har jobbat och kört ett tufft pass på gymmet idag. Nu ska jag kolla på film och ladda upp maximalt för morgondagen. Arbetsintervju och en sväng till Ullared väntar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har cyklat 3 mil och ridit idag så jag har tränat... kraam

2009-10-08 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback