Arbetsförmedlingen

Jag tänkte ta tag i mig själv och åka till arbetsförmedlingen men någonting satte stopp. Visst, jag är lat, jag hatar att åka buss, speciellt nu när dem har krånglat till det lite extra om man ska åka åt fel håll (dvs. uppåt i kommunen) men det var inte mitt verkliga stopp. Utan jag kom på att man behöver ha betyg från skola och arbetsplatser med sig. Jag rotade fram lite lönelappar, som numera gäller som bevis för att man har arbetat och mina gymnasiebetyg. Men sen kom jag på att jag faktiskt inte har skrivit ut mina betyg från högskolan och mitt lösenord till studentcentralen gick ut den fjärde. Där tog det stopp. Jag har mailat om ett nytt lösenord men det lär ju komma tidigast imorgon. Synd. Oturligt nog har jag bil imorgon också då min mamma beger sig mot varmare breddgrader i två veckor. SYND. Så imorgon LOVAR jag att ta tag i mig själv och åka till arbetsförmedlingen. Inga bortförklaringar! Eller så åker jag dit nu och tar med mig det jag har och löser resten imorgon. BLÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback