Dagens händelse

Jag måste bara berätta om en rolig händelse. Om ni läst tidigare inlägg vet ni att jag var på DIOS och jobbade idag. Där jobbar också en av mina närmsta vänner, hennes namn är Therese.

På lunchen idag var vi inne i ett av våra djupare samtal. Vad det handlade om kan jag inte minnas, men det var säkert någonting väldigt viktigt. Fast mitt i samtalet ska Terre (som jag tydligen måste kalla henne) öppna sin ketchupflaska. Som alla andra människor öppnar hon locket på ketchupflaskan. Till sin förvåning så fungerar ketchupflaskan idag ungefär som en kattapullt vilket resulterar i att hon har ketchup i näsan, i ansiktet och dessutom lyckades hon pricka in väggarna i lunchrummet. Vi brister ut i ett hejdlöst skrattanfall. Jag blir full av skratt fortfarande när jag tänker på händelsen. Sjukt.

Mycket kärlek till dig TERRE <3 


Kommentarer
Postat av: Terre

Haha, jag lyckas allt ibland med det mest oväntade ;D

2009-09-16 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback