Fina fina dag.



Började min dag med att åka till gymmet och få dagens träningspass ur världen. Slank in i solariet en sväng och låg och lyssnade på Lars Winerbäcks nya album (tror jag). Konstaterade att det var väldigt bra och någonting som jag faktiskt hade kunnat tänka mig att lägga lite pengar på. Efter att ha tränat åkte jag hem, drack lite kaffe och fräschade till mig.

Blev uppraggad i bilen påväg in till stan av någonting som måste ha varit ett gäng 18åringar. Jag är inget lamkött, när ska ni lära er? Parkerade på Heden och mötte upp Amelie för lite lunch nere vid kanalen. Sedan hookade syrran upp och vi styrde till Kungälv för att handla. När mamma inte är hemma får jag styra upp hushållet. Okej, George hjälper till en smula ;) Efter handlingen var vi värda lite glass och vi stannade till vid fästningen och spanade på poliser samtidigt som vi njöt av bra väder och god glass. Nu är jag hemma och är redan otroligt nöjd med min dag. Två fina töser har gjort min dag, Amelie och Syster, LOVE YOU GIRLS!

Även kvällen ska spenderas i gott sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback