Förvånansvärt

The most beautiful girl in the world <3

My babylove! Du får mig att må så himlans bra ibland. Idag tog vi oss en vända till Kungälv efter dagens träning för att spana in pappsen som var på snabbvisit i Göteborg för att finslipa formen inför någon veteranvolleyboll turnering. Det syntes att han trivdes kan man säga. Som ett litet barn också. Och det gjorde mig lite mer lycklig.

En bra kväll kan man säga och det var nog också den känslan som faktiskt fick mig att stå upp för mig själv senare under kvällen. Jag är inte värd någon skit. Jag är snäll och har inte gjort någonting fel. Jag vill vara eran vänn, kan jag inte det så vill jag inte vara inblandad i det ni gör. Tyvärr! Jag tycker om er båda och jag vill att ni ska ha det bra. Inse det så kan vi ju faktiskt vara vänner. Inser ni inte det, nej då klarar jag mig faktiskt väldigt bra med mina andra vänner!


Imorgon väntar jobb. WEEEEI! Så nu ska jag pysa i säng så att jag orkar en hel dag med jobb och träning. Ibland blir jag förvånad över mig själv.Typ när jag gör och säger saker som jag inte trodde att jag skulle våga säga eller göra. Idag blev jag sådär förvånad! Knasigt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tur att man är gött svettig och riktigt trött på samma gång när du langar fram kameran! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback