Fredag...

När man jobbar är fredag typ världens bästa dag. Jobbar man inte, så är det också en bra dag. Men inte på samma sätt. Denna veckan har ju jag jobbat och då uppskattar jag att det är fredag extra mycket. Wiho! Och den blir ännu bättre eftersom att den är öppningen till en helg med innebandy, mina surtistjejer och våran egen seriepremiär. Tidigare år har man verkligen gått och väntat in den iår känns det lite mer som att den där premiären flyger på oss. Klart att man har väntat. Under dem där hemska Skatåspassen i sommras var det svårt att undgå att längta efter hallträning och seriepremiär. Men ja, ni förstår vad jag menar. Jag tror att det är ett tecken på hur roligt vi har nu, tiden går fort när man har roligt!  

Nu är det dags att ta sig ut mot bilen. Lite jobb står på schemat, sedan är det gymträning med syster yster och efter det är det dags för fredagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback