Jag måste landa...

Jag känner mig hysteriskt stressad just nu. Och det är märkligt med tanke på att jag egentligen inte har någonting som jag verkligen måste göra. Vart kommer stressen ifrån? Att inte veta när jag ska jobba igen, eller är det bara någon slags inre stress? Härligt väder är det iallafall. Och det muntrar upp ganska mycket en dag som denna. Huset ekar tomt och jag har precis slängt iväg några CVen över mailen. Lite frukost skulle sitta på sin plats nu tror jag. Sedan får vi se vart resten av dagen tar vägen. Lite träning borde hinnas med. Men annars då?! Juste, lugnt var det. Jag kanske borde hyra några filmer och stilla min stress, eller läsa en bok kanske. Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback