Min lugna dag...



Idag har jag haft en "göra så lite som möjligt" dag. Har sökt lite jobb, sett en film, röjt lite i tvättstugan och lite andra småsysslor. Tog mig till gymmet för lite cykel och lite vikter. Vaden kändes förvånansvärt bra, hoppas att det känns lika bra imorgon efter innebandypasset. Efter jag hade tränat snodde jag bilen och körde till Konsum och laddade upp med vindruvor och choklad inför kvällens idolpremiär. Sedan var det andra avenyn som gällde på syrrans begäran. Vad händer med mig och tven? Vi börjar typ bli tajta, jag vet inte om jag gillar det egentligen. Jag har även skrivit in mig på arbetsförmedligen över internet idag och imorgon blir det väl till att ta sig dit på ett litet besök. Så omotiverad man kan bli. Bort med det negativa in med det positiva, kom igen nu Linda.

Och så blev denna dagen ganska händelserik ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback