Missmatch

Aningens tidigt idag känner jag. Sitter här och surplar kaffe och knaprar på en knäckemacka för att komma i form till klockan åtta då jag ska arbeta. Märker i skrivande stund att jag har matchat ihop mina träningsoverolsbyxor med en korallfärgad t-shirt till mitt röda nagellack, inte helt okej. Men det får gå idag, jag känner lite att jag inte orkar svida om för att traska runt på DIOS en hel dag. Vem skulle fundera över att min tshirt och mitt nagellack inte passade ihop där. Ja det skulle ju vara Tommi då, eller inte. Haha. Ibland är det skönt att kunna slippa bry sig om ytligheter. Efter jobbet sticker jag till gymmet, så det blir en lång dag ifrån Herrgårdsvägen. Det behöver jag!

Du gör en solskenshistoria av ett fallande regn.

Kommentarer
Postat av: Terre

gött skratt det blev vid lunchbordet :D toookigt!

2009-09-15 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback