Mycket nu...

Dagarna är proppade med jobb, träning, kompisar och annat som får tiden att rulla på. Igår inhandlades det tyger efter jobbet och på lördagens lagfest vet jag en som kommer att vara läcker. Yes, I do. Ska bli spännande och försöka designa ihop detta efter dagens jobb. Kommer en bild på söndag kanske, innan dess är det nog lite hemligt tror jag. 

Den senaste veckan har jag fått stå ut med att jobba 8-17. Detta är någonting som jag ogillar, då dagarna känns mycket längre i den formen. Därför tjatade jag mig till tiderna 7-16 igår. Är det då inte självklart att jag försover mig? Jag vaknade klockan sju och i panik springer jag upp till Sofie som också skulle börjat jobba sju och fortfarande sover som en sten och skriker i panik "klockan är sju, vi skulle börja jobba klockan åtta". Hon undrade mest vad grejen var och verkade inte allt för stressad innan jag fick förklarat att vi började sju och inte åtta. Resultatet blev att vi kom en timme försent till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback