Skoproblem...



Lång dag med allt vad en dag kan innehålla. Jobb, innebandy, mat, övningskörning, stress mm. Efter träningen i Aleg bestämde jag mig för att försöka ta kontrollen över mina fötter och mina nya skor. Alltid detta problem när det kommer till nya innebandyskor. Synd att converse inte kan göra en specialdesignad innebandysko. Det hade varit nått, speciellt om dem var lika sköna som alla mina andra converse. Men nej, nu får jag nöja mig med mina nya asics skor. Idag tog jag med mig dem in i duschen efter träningen. Jag duschade alltså med skor och strumpor, sedan traskade jag runt i dem en stund här hemma. Får se om detta kan göra underverk, jag har hört att det ska vara bra. Jag var iaf otroligt snygg i duschen...

Kommentarer
Postat av: Gäfeeet

Jag hade inga problem me mina skor iaf.. sköna e dom med, fast kanske inte så snygga ;) fast det bryr jag mig inte om.. hehe :)

2009-09-22 @ 09:59:28
Postat av: Anonym

fin blogg (: ska vi följa varandra via bloglovin?



http://johannazara.blogg.se/

2009-09-22 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback