Sommarens sista strålar?



Det kan vara så att sommarens sista dag har passerat. Molnen har dragit in över Surte och jag måste erkänna att jag känner mig lite ledsen. Denna sommaren har varit min bästa sommar någonsin. Trots det tycker jag att det har varit alldeles för dåligt väder. Och man kan ju konstatera att tiden går fort när man har roligt. Vart tog sommaren vägen? Den kom och den försvann typ. När man var liten och gick på sommarlov så tyckte man att sommaren varade hur länge som helst. Men å andra sidan. Då var man ledig varje dag och bara lekte lekar och gjorde det som föll en in liksom. Inte riktigt samma sak nu. Även om sommaren är mer sån än vad hösten och vintern är.

Men när sommaren tar slut så börjar ett annat liv. Innebandylivet. Wiiihoo... Så även om värmen och solen försvinner ifrån oss har vi våran innebandy och vårat Surte som lyser, skiner, strålar... kalla det vad ni vill! När serien startar ska vi skina iaf. Och brudar, vi skiter i att gå i moln iår va? Vi kan väl skina hela säsongen? Snälla då! Nä, men det ska bli en fantastiskt rolig och spännande säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback