Tack för en fin helg!

Matchen har jag redan lagt bakom mig. Lagfesten var totallyckad, utgången var totallyckad. Att jag somnade i taxin påväg hem, var totalt slutkörd och blev hemkörd på söndag förmiddag talar väl för sig.Tur att man har rätt folk vid sin sida =) Vi körde gärnet hela kvällen! Surte IS IBK är ett fantastiskt bra gäng! Tack alla inblandade för en sjukt bra kväll.

Och som den lagspelare man är finns inte ett nej när Tompa ringer och behöver folk till en b-lagsmatch en söndag efter en hård lagfest. Trots att jag inte var stans piggaste brud slängde jag matchstället i tvätten och laddade upp för matchen med en pizzaslice och lite sömn. Kvart över tre satte jag på mig ett blött matchställ (eftersom att jag somnat och glömt torktumla det) och intog Aleg. Två mål blev det, men det var väl ungefär allt. Vinst med 6-3 och jag kunde åka hem och somna som en sten på soffan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback