Working...

Det är morgon och det är jobb idag igen. Jag gillare. Bättre än att klättra på väggarna här hemma. Förhoppningsvis så får jag ett litet samtal här i dagarna. Annars ska jag traska iväg med mitt CV och min pappas namn till ett speciellt ställe, det hade ju inte heller varit allt för tråkigt heller i ärlighetens namn. 

Jag älskar när jag får min egen tid på morgonen. Det är värt att gå upp tidigare för att få sitta här en stund, njuta av lite kaffe och stillheten på Herrgårdsvägen innan dagen drar igång i en rasande fart och man stupar i säng efter allt vad jobb och träning heter. Idag tänkte jag bege mig till gymmet efter jobbet och sedan väntar innebandyträning. Jag gillare. 

Off to work

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback