Det var då.



De fantastiska sommaren. Det kändes som en ny fantastisk sommar lurade runt hörnet. Men ack så fel man kan ha. Plötsligt släpper alla mina medarbetare headset och datorer och ställer sig gapandes vid våra stora fönster för att försöka bedömma vad det var som hände utanför våra fönster i Göteborg. Snö, regn eller hagel? Allt, på samma gång! Sjukt.

När jag var påväg mot gymmet kom en kvinna fram till mig och sa några väl valda ord. "Vad du ser käck ut". Man kan tolka det där på olika sätt kände jag. Jag blev glad och tänkte att fler borde vara som den kvinnan. Vi är alldeles för svenska i Sverige. Utveckling damer och herrar. Tänk att små ord kan betyda så mycket. Det ska jag ta med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback