Loooooooove!



Jag vet att du hatar bilden darling.
Kanske hatar du den lika mycket som jag älskar dig!

Fin påskafton med två av dem som står närmast hjärtat.
Tanken var godis, spel, godis, påskmust och godis.
Och det blev det också. Men jag skulle ju briljera med mina
svenskakunskaper och visa att jag faktiskt är två år äldre än damerna
var min tanke inför kvällen.
Det gick inte!

Som den dåliga förlorare jag är och som dem rastlösa kvinnor vi är
tog vi en spontan bio. Morsan tog sina ungar och gick och såg på farsan.
Mycket bra film som bjöd på många härliga skratt.
Kan bara konstatera att vi skulle bli en perfekt trio till att göra filmer.
Så om någon är intresserad så hör av er så kan vi diskutera det
 över en kaffe på McDonalds. Hört att det är där vi hänger.

Sen har jag träffat en snäll kille... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback