Scaaaary!



Sen när betydde "lämna mig ifred" "kom och ta mig". Vissa människor fattar verkligen ingenting och det börjar skräma upp mig riktigt rejält. Ska man hota med polisen för att någon ska förstå? Eller räcker det att jag hotar med att skicka mina två musketörer... Ja ni hörde. Läskigt. Någon har uppenbara problem med att förstå att intresset är noll. Kan man tänka sig att intresset kan vara så dött för en person och så levande för någon annan. Känns helt jäkla fantastiskt.

Det damp ner ett fult och oefterlängtat men ändå ganska väntat kuvert från CSN igår i brevlådan. Om jag ville lägga mig ner och gråta? Nej! Ingenting kan rubba mig nu verkar det som. Så skatteverket, ge mig det rackarns beskedet nu så slipper jag fundera över det också. Jag bryr mig, men jag låter inte min värld gå under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback