Today...



Lång dag, mycket som har hänt och jag har huvudvärk. Ändå är det första jag får höra i ett telefonsamtal på kvällskvisten "du låter ovanligt glad". Kan någon tala om vad som händer med mitt liv? Är det nu all glädje från mina bittra år sipprar fram och visar hur livet ska vara? Tror de!

Började dagen med att boka biljetter till efterfesten som äger rum på Anexet i Stockholm på lördag efter SM-finalerna. Kommer bli ett hejdundrandes kalas! Sedan kom jag försent till jobbet pågrund av att västtrafik inte planerar in vägarbetet som sker i Ale kommun tillochmed 2012... Väl på jobbet kom jag snabbt ner i varv och jag har haft en bra avslutning på dagen. Med några utav mina allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback