Finfint!



Tack för ytterligare en fin helg!

I fredags var det vin, mat och spel med fantastiskt sällskap.
Mina gamla Surtisar, Malin, Carro, Jonna, Sandra och fröken Eliasson.
Grymt bra tjejer som jag trivs med som fisken trivs med vattnet!
Avrundade senare än vad det var tänkt.

Det resulterade i att jag var en trött tjej när min mor drog upp mig
för ett morgonpass på gymmet igår (lördag). Men det var bara att bita ihop.
Belönade mig själv med lite shopping. Ett par läckra örhängen och en
jacka som kommer att bli en favorit fick följa med mig hem.

Sedan var det kalasdags. Kusin Julia börjar bli stor och det skulle firas.
Mat, tårta och kaffe. När jag kom hem var jag redo för att gå och lägga
mig för dagen. Men partynerven rykte tag i mig och jag och syster
styrde till stan och Carro. Kvällen slutade på peacock med ett härligt gäng.

Tack och tack!

xxx


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv pärlis =) puss

2010-04-25 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback