Varlborg!

Stämningen och hetsen kring valborgsmässoafton börjar stiga. Själv arbetar jag till 17.15 innan jag börjar ladda ordentligt. Massa trevliga damer att kramas med ikväll. Kan bara bli hur bra som helst. Jag är sjukt orutinerad och har planerat in mitt besök på systemet för att inhandla mitt vin för kvällen till efter jobbet. Antar att jag inte kommer att vara ensam. Hur tänkte jag där undrar jag? Om jag ens tänkte… Är huvudet inte med så får kroppen lida, eller hur var det nu? Jag bryr mig inte egentligen. Tänkte eventuellt göra ett impulsköp också. Något att pryda min kropp med till ikväll hade inte suttit fel. Får se vad mitt samvete klarar av.

Jag har köpt nya uppladdningsbara batterier till min kamera, den ska med ikväll. Så se upp på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback