Fredag som i...



Er gillar man!

Det är fredag och det är inte fredag som i party och alkohol utan det är fredag som i träning och bio. Jag har fått nog nu. Förra helgen gjorde sitt och nu är det fokus på sånt som det ska vara fokus på och ingenting annat. Bäst så! Så jag ska ha en helg med träning, vänner, pyssel med lägenheten och lite övertid på jobbet. Låter som en bra kombo i mina öron. En kombo som kan leda till en utvilad Linda på måndag morgon. När hände det senast?

Först ska jag inte glömma att ta mig till jobbet, jobba lite, luncha med fina flickor och jobba lite till. Sedan inleder jag helgen med ett träningspass på gymmet. Längtar!

Dessutom har jag numera bara hår till axlarna typ. Jag blev trött på det och klippte av det igår. Känns helt fantastiskt bra. Nästa gång åker nog  ytterligare några centimeter. Känns fräschare med kort hår i ärlighetens namn. Allt har ju dock sina för och nackdelar, men det var ju ingen nyhet för världen.

Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha jag dör! Bilden, ja gud ja!

2010-08-14 @ 12:39:43
Postat av: Moa

haha , jag är sugen på att festa sönder ;)

Postat av: Tracy - TÄVLINGAR IGÅNG!!

Det är nu dags för VECKANS BLOGG!!! alla kan anmäla sig!!! Det är bara att gå in på min blogg och skrive en kommentar i inlägget veckans blogg! Den som vinner får en egen personlig design från mig och en länkning!! ;D Så vad väntar ni på?!

2010-08-14 @ 13:15:43
URL: http://ghattas.blogg.se/
Postat av: Denny | ★★★ WWW.SUPERBLOGGEN.SE ★★★

Vilke vilda fester ni verkar ha :)



//Denny

www.superbloggen.se

2010-08-14 @ 13:54:21
URL: http://www.SUPERBLOGGEN.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback