Lördag!



Man skulle kunna tro att jag var ute, drack goda drinkar och dansade loss på avenyn igår. Men jag styrde av partynerven med lite tacos, en invecklad film som var på tok för avancerad för att jag skulle orka förstå den i ett trött tillstånd och fina vänner. För min kropp och min hälsa har sagt ifrån och för att inte åka på någon form av långvarig sjukdom lägger jag alkoholen och fest på hyllan för ett tag. Fokus på hälsa, jobb och träning. Lika bra.

Nu sitter jag och intar toner av Roxette och laddar för eftermidddagens roadtrip till Halmstad. Det blir Roxette och konsert med bra tjejer innan vi åker hem emot Göteborg igen. Jag ska upp och jobba några övertidstimmar imorgon så denna dagen ska också bara avnjutas under lugna former. Roxette, stämningen och Halmstad ska intas under harmoniska former. Hur bra som helst! 

Dags att bestämma vilken träningsform det blir idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback