Ny vecka. TJOHO.

Tar emot denna veckan med öppna armar. Det gör inget att det regnar när jag ändå måste jobba. Jag var otroligt nöjd över att vakna som en pigg och utvilad tjej imorse. Otroligt lycklig över att ha haft en grym helg med underbara människor. Då mår jag som bäst. Bara för att man inte är uppe halva nätterna och står mitt på dansgolvet med en drink i handen så kan man ha fantastiskt roligt. Många tycks tro att man är en tråkig själ för att man inte går ut. Men då undrar jag, hur roliga kan dem personerna vara? Nog om det. Det är måndag, det är träning och jag tror faktiskt att jag ska baka muffins när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: CB

Spara en till mig!!

2010-08-16 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback