Roxette.




Vem vill vara i Göteborg när det är kalasstämning, strålande väder och way out west?

Vi bestämde på fredag eftermiddag att lördag kväll skulle spenderas i Halmstad med Roxette. Väldigt spontant och väldigt lyckat. Vaknade vid kvart i tio igår och kände att dagen bara kunde bli hur bra som helst. Kilade till gymmet, vidare ner till stan, lite shopping och mys med mams och George, mat på SPICE, kaffe i solen och sedan var det dags att bege sig till Halmstad. Självklart trodde jag att solen skulle skina även där. Men himlen öppnade sig och vi insåg att detta kunde bli ungefär hur blött som helst.

Väl framme i Halmstad stod regnet fortfarande som spö i backen. Jag och Carro valde att vara torra framför att vara snygga. Så att som små kycklingar knatade vi runt inne på konsertområdet. Förbanden lovade inte allt för mycket och fick iallafall inte mig att gå igång. Roxette kom och jag kände hur jag blev varm i hela kroppen. Det slutade regna, ponschon åkte av och håret stod upp på armarna. Konserten började gå emot sitt slut, killarna framför oss blev blödigare och blödigare och när Gyllende tider kliver på scen som bonusnummer då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag var i himlen. Helt jäkla underbart!

Kommentarer
Postat av: CB

Modell!!!

2010-08-15 @ 23:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback