SÅ bra!



Efter jobbet väntade systemet. Och det är ju tur att jag har haft ett par turer på gymmet denna sommaren, annars hade jag nog knappt kommit ut. Väl hemma har jag tillagat omelett samtidigt som jag har målat naglarna och laddat för kvällens träning. En tanke på att packa susade förbi och jag slängde ner två handdukar i det jag kallar den bästa "väskan" för äventyr. Ni vet sådana där påsar i blått och gult som dem har på IKEA, vet ni hur mycket det får plats i dem? Helt underbart! Förvisso ligger det enbart matchkläder och handdukar i den nu och jag inser att jag kommer behöva vara uppr halva natten och packa. Men jag orkar faktiskt inte bry mig just precis nu. För att just precis nu njuter jag av livet i min soffa med hög musik. FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback