Sån är jag.



Kors i taket. Jag somnade på sängen med min gosefilt. Jag som hade hundra saker att göra innan pappa kommer och hälsar på. Städa, diska och plocka med annat. Well, det ser ut som det gör här och jag antar att det är sådan jag är. Lite halvstökigt men ändå ordning och reda. Mest saker överallt. Men det hade behövts en dubbelt så stor lägenhet med en walk in closet för att få ordning och reda på mitt liv. Jag trivs som fisken i vattnet och det är väl ändå det som räknas.

Min kropp är för närvarande en stor tung degklump känns det som. Nertränad kallar andra det, tung och sliten. Men enligt experter är det så det ska vara denna tiden på säsongen. Det bådar ju gott. Bara den gamle kroppen är i form till seriepremiär och det ska jag lösa. Vilodag idag, kanske en promenad runt kvarteret här i kvällskvisten och imorgon går vi på det igen. Gym och innebandyträning blir en fin uppvärmning för helgens träningsläger. Träningsläger och match på hemmaplan känns fantastiskt skönt. Nära och bra. Bekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback