Sansa dig....



Varför känns det som om att alla utan jag ska börja plugga till hösten? Alla är supermotiverade och bara längtar efter att nollning ska ta fart. Måste erkänna att jag har ett litet sug. Men jag vet inte efter vad och jag vet inte vart. Kanske vill jag egentligen bara göra någonting wild and crazy. Några kurser kanske hade räckt för att få mig att förstå hur trött jag var på studier efter två år på högskola. Men samtidigt så har jag alltid haft en dröm om att läsa någonting inom textil och design. En dröm som jag någongång ska uppfylla. Men inte nu. Jag har ett jobb som jag trivs på och jag har en stor utmaning framför mig vad det gäller innebandyn, det räcker för nu. Det är bara det att jag har bråttom med att hinna med allting som jag vill hinna med i mitt liv. Orkar inte gå runt och vänta på att någonting ska hända liksom. Måste sansa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback