Höst 2010

Skytten
23/11-21/12
Mysig torsdag som ger dig
chansen att minska dina utgifter.
Det handlar nog om en långsiktig vinst.

Det är höstrusk, regn, blåst och kyligt i vacka Göteborg idag. Jag känner mig ganska mysig när jag lunkar runt i mina Hunters, klänning och tjocktröja. Börjar inse att hösten är här och jag börjar se tjusningen med den. Mysiga hemmakvällar, loads of innebandy och stora stickade tröjor. Status idag är trött tjej med mycket energi. Vi får väl se senare om gårdagens vilodag gjorde susen. Tanken är att gymmet ska få sig ett besök innan det blir innebandyträning ikväll.

Gårdagens restaurangbesök spenderades på en av mina favoriter, El Corazon. Där avnjöt jag och systeryster pasta med oxfile medan pappa och Lena testade deras underbara tapas. Cheesecake med hallon till efterätt var locket på och hade någon nämnt någonting mer om mat hade det förmodligen vänt sig i magen på mig. Jag är glad att helgen innebär en hel del träning i form av innebandyträningsläger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback