Veckans horoskop.

Skytten

 

Kärlek: En härligt romantisk vecka inleder din höst. Du vågar chansa på att en dröm ska bli sann.

Pengar: Egentligen dyker det nog inte upp några nya bekymmer, du är bara inte alls nöjd ändå.

Turdag: Söndagen inspirerar dig på många sätt.


Låter som om att det kan bli en riktigt spännande vecka. Frågan är hur sanningsenligt detta är. Måndagen har inte varit speciellt romantisk. Långa köer in till kundtjänsten här på jobbet och kunder som inte är okej med det. Men det är okej, för att jag är inte heller okej med det, jag förstår kunderna. Kan inte vara alltför inspirerande att sitta i telefonkö. Men jag gör vad jag kan, jag lovar. Väntar på att få gå hem och göra av med lite energi på gymmet och i Torpahallen. Träning is the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback