With or Without you



Dem bästa stunderna i livet är dem stunderna man får spendera med sina nära och kära. När man känner värme i kroppen och känner att man är där man är för att man vill vara där. När man kan leva sitt liv utifrån sin egen vilja utan att behöva anpassa sig efter någon annan. Det är otroligt skönt att bara ha människor att trivas med runt omkring sig.

Det finns såklart både för och nackdelar med att vara själv. Det kan bli ensamt men det gör mig stark att få känna att jag klarar mig själv och att jag styr över mitt eget liv. Det ända som kan stoppa mig det är jag själv. Klart att människor har inflytande på mig. Men jag har min egen vilja och jag är en tjej som brukar gå på magkänslan. Det är den bästa känslan. Så länge man kan stå för konskvenserna av sina beslut och städa upp efter sig så är det okej att ta fel beslut.

Nattsvammel. Tack för en bra fredag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback