(?)



Jag är trött på att försöka vara någon som jag inte är bara för att tillfredställa någon annans behov. Jag tänker inte göra om samma misstag som jag har gjort så många gånger förr. Denna gången tänker jag vara den jag är. Duger inte det så finns det säkerligen andra som duger. För att oavsett om jag kan vara någon annan för ett tag så håller det inte i längden. Till skillnad från förr så tror jag på mig själv nu. Även om jag kan känna att jag ibland skulle vilja vara på ett annat sätt, leva ett annat liv och tänka annorlunda så kan jag inte ljuga om vem jag är. Här är jag, Linda Karlsson. Take it or leave it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go Kalle! Vi gillar den du gillar och hatar den du hatar, och vi älskar dig :) pussis.

2010-02-15 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback