Fart och fläkt.



Igår var en härlig och fartfylld dag som alla andra i mitt liv. Jobb/utbildning 8-17. Tänk om mina lärare i gymnasiet hade vart lika inspirerande som läraren som jag har nu. Då kanske jag hade lärt mig någonting. Det var inte riktigt så illa som det låter, men typ. Efter dagen på Telia var slut trippade jag bort till Sportlife Ullevi, där jag gjorde mitt första besök. Tokfina lokaler och nytt folk... Mycket nytt nu, men jag är inte den som gnäller över det. Jag är bara glad, som alltid. Efter gymmet kurrade magen och jag stekte upp lite wook och somnade som en fura.
Annars så känns det mest som om att jag går och väntar på någonting som inte kommer att komma. Kanske dags att ta tag i det själv. Fast jag orkar bara inte nu!

Kommentarer
Postat av: Pettson

din lärare är även smaskig. check.

2010-02-24 @ 09:30:16
Postat av: Jag

Jag är villig att hålla med! Har haft lärare som har varit jobbigare att titta på ;-)

2010-02-24 @ 10:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback