Snökaos



Ännu en dag till ända. Jag ligger i sängen med mina raggsockisar helt utslagen. Jag hade glömt hur det var att studera! Koncentration och fullt fokus sliter på hjärncellerna. Men det kommer att bli grymt bra tror jag. Skymtade Pettson på lunchen och dem stunderna kommer det att bli många uttav framöver. Det gillas. En dam som har varit hemskt saknad det senaste. Positiva förändringar kan jag aldrig få för mycket av!

Ale gymnasium och med det våran hemma arena har stängt av säkerhets skäl och det blir inga träningar eller matcher denna veckan. Serien går emot sitt slut och sista omgången skulle ha spelats i helgen. Men den blir framflyttad till nästa helg. Dubbla känslor. Vi får chansen till en rejäl och optimal uppladdning. Men med tanke på föregående helgs goo och känsla så hade jag gärna spelat nu på söndag. 

Satt förövrigt och läste 
Alekurirens "ledare" för ett par minuter sedan samtidigt som jag gluttade på OS. Denna veckan handlar ledaren just om Surte IS och AleSurte Bandy. Hur båda lagen vände underläge på ett fåtal minuter och vilken betydelse detta kan ha framöver! Rekomenderar er starkt att slänga ett öga på denna text. 

Kommentarer
Postat av: Pettson

det kommer absolut bli många sådana stunder. imorgon ska vi också ha en stund, men en liten längre stund=)



snygga shoes!! morgon-inlägget alltså:P

2010-02-25 @ 09:36:26
Postat av: Anonym

Wehooooo! Imorgon blir mys!

2010-02-25 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback