Succé a la Karlsson!

Dålig uppdatering = Jag har haft en häktisk helg och spenderat min tid åt annat än datorn. Jappjapp! Men nu ska jag försöka göra en summé.

Lördagen, som också var Soffsens dag, spenderade vi på IKEA. Inhandlade ny säng och tillbehör till den. Exempelvis ett nytt täcke. Så att jag numera har två. Eftersom att jag drabbas av panik om jag tvingas dela täcke med någon en hel natt. Det slutar oftast med att personen som jag sover bredvid får klara sig utan täcke. Så snäll är jag. Efter den lilla vändan på IKEA plockade vi tre poäng från Linköping. Då var den uppvärmningen över ochvi körde på hemma hos fröken Eliasson. Kanon kväll med super fina flickor. Med er trivs jag alldra bäst. Sedan var det en hel del trevliga grabbar på plats. Lite hets och några drinkar senare har jag hört att man var tuff nog att vara dryg mot såna som inte står högst upp på atttyckaomlistan. Men han kunde bara ha det just då. Sedan har jag hört att MC Donalds avenyn är det nya Park lane och att jag älskar alla vakter i den här staden. Ja, jag tror att jag ska gifta mig med allihopa. Självklart är ni bjudna på bröllopet och jag ska bjuda på prinsesstårta, för Jonnas skull. Jag avrundade kvällen med att möta upp mina grabbar utanför Valand. Och är såhär i efterhand nöjd med min kväll! 

Sängen var min drog igår. Johan och mamma kröp på alla fyra och hjälpte mig att montera upp min nya säng. Dvs skruva på benen och bädda å sådär. Medan jag tog mig till Aleg. för att som så många gånger förr, i bästa skick, spela en b-lagsmatch. När jag som back varit nära att göra självmål och gjort bort mig X antal gånger hotade jag Tommi med att bänka mig själv. Han måste ha blivit rädd eftersom att han genast plockade upp mig på centern. Bam bam, två mål och ett ass. Vinst med 7-5 sedan sov jag som en sten när jag kom hem. Inte så uppskattat av alla. Men jag gillar det. Sängen var skön.

Det om det. Systrarna Karlsson gör succé som vanligt! Mamma är alltid lika nöjd med oss. Det är det bästa av allt!  

Kommentarer
Postat av: soffs

Hennes låga krav är väl inte svåra att leva upp till, det gör man utan några större krusselidullisar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback