Tempo.



En hektisk dag, som alla andra dagar i mitt liv. Men det flyter på fantastiskt bra. Jobbade ett par timmar innan stack hem och stylade om mig från träningsbyxor till kavaj sedan satt jag på arbetsintervju. Hur den gick, det märker vi imorgon då svaret kommer. Inga förväntningar, det skapar bara besvikelse. Sedan tog jag mig till Nol (?) för att hämta min nya Iphone. Varför den hamnade i Nol och inte i Surte där jag faktiskt bor är väldigt oklart. Kanske ska skicka morsan på telefonförsäljaren, har hört att hon är bra på att handskas med dem. Ha ha. Proceduren "installera iphone" lägger jag på is tills jag har någon teknisk själ på plats. Så jag nöjer mig med min gamla telefon så länge och jag är rätt nöjd, för den kan man skriva sms med utan att ens titta på den. Och skriva sms fort när man kör bil fort. Det gillar jag. Smsfreak.  

Sedan har jag, i vanlig ordning, tränat på gymmet och lirat lite boll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback