Barnasinne.



Jobbisjobbisjobbis.

Kan en jobbvecka avslutas bättre än i en bubbelpool? Efter att ha hört reklamen angående vattenpalatset i Lerum på radio ett antal gånger i veckan bestämde vi oss för att styra upp en badkväll i veckoslutet. Så idag efter jobbet tog Soffsen, Terre, Carro, Daniel och jag oss till Lerum och plumsade i bubbelpoolen, tävlade i vatten ruschkanan, badade ångbastu, bastade och tog en simtur utomhus. Jag har hört att det blev svallvågor till Gävle när vi klev i poolen. Förlåt då, bara för att jag är en tjockis ;-) 

Och om ni ville veta så vann jag vattenruschkaneträvlingen och vi har helt klart vårt barnasinne kvar! Lovely!

Kommentarer
Postat av: Carro

helt plötsligt(när ingen annan såg)stannade klockan på 9 sek nånting.... haha det är lite oklart det där... ;)

2010-01-22 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback