Fest eller?



Min dag i bilder.
1. Jobb - Underhållande som vanligt.
2. Träning - Japp, jag letade fram mitt gamla hårband med hjärtan.

Kvällen kunde ha spenderats på stan. Men fröknarna på Dalvägen och Herrgårdsvägen kasstade in handduken, sa ifrån till Elizabeth, och stannade på hemmaplan ikväll när alla andra är ute och svänger sina lurviga i snön. Det var dags att vi satte Elizabeth på plats och visade att vi också kan bestämma när vi vill. Får ta igen det med en vinkväll snarast. Ikväll festar jag bara i drömmen. Som min kära syster brukar göra. När man vaknar av att ens syster skäller på en om garberoben och kön på krogen (i sömnen) då känner jag att det har gått för långt. Kramis och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: soffs

Haha, kramiiiiiis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback