Gå i ide?



Spontant kan jag bara känna att det hade vart rackarns skönt.
Krypa ner under täcket med den man tycker om mest och bara sova.
Gå i ide liksom, till värmen är här igen.  
Fast när jag tänker ett steg längre...
Jag lever mina bästa år, dem vill jag ta till vara på,
tillsammans med dem jag tycker om och älskar.
Jag har funderat mycket över min framtid det senaste
 och det känns kämpigt, men samtidigt spännande.
Livet ska vara kämpigt. Annars hade det vart tråkigt.
Så att jag är fortfarande positiv.
Still going strong!


Kommentarer
Postat av: BM

You go Kalle. Bästa! Love.

2010-01-07 @ 20:45:57
Postat av: soffs

Krypa ner med den man tycker om, ja tack!



Sommar, ja tack!



Följa med mig och plugga efter sommaren, ja tack!



Gilla nuet, ja tack! För imorgon är det helg och du är nice! Älskar dig brownie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback